keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Kun tokan kerran me tavattiin Poris silloin aloin jo aavistaa, että joku spesiaalikeissi tää olis ja aika vaan fiilistä vahvistaa

Heippa kaikille! Nytpä lopulta vuorossa se viime viikonlopun toinen jo aiemmin mainittu asu. Juhlittiin siis varsin rennoissa merkeissä isän synttäreitä mökillä viime lauantaina ja itse olin kunnon hippilookissa liikkeellä.  Tässäpä se siis tulee.


DSC_3858
DSC_3859

mekko: GT
paita: H&M
vyö Pieces

En tiedä mitä mun jalat vammailee tossa alemmassa kuvassa. Sen tiedän silti, että tämä on ensimmäinen maximekko, joka on näyttänyt mun päällä yhtään järkevältä. Tähän saakka olen aina välillä käynyt niitä sovittelemassa ja lopulta tuntenut vaan oloni siksi kuin olisin jossain ihmeellisessä kaavussa :D Tää on kuitenkin ihana ja tulee varmasti kesällä kovaan käyttöön!

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva mekko, sopii kyllä sulle kun oot niin pitkä ja hoikka :>

    VastaaPoista
  2. Hehe joo ootan tuota jaksoa :P

    VastaaPoista
  3. Jenna: Voi kiitokset! Oli ihana löytää lopulta sellainen mekko, mikä täytti mun maksimekkohaaveet :D

    anna: No ei ihmekään!!

    VastaaPoista
  4. Ihana mekko tosiaan! T:Hippivaimo

    VastaaPoista
  5. Kiitos vaimo. Arvostan aina mielipidettäsi eniten!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)