lauantai 26. toukokuuta 2012

Epämääräinen seka-asiapostailu

Mulla on jotenkin mielessä miljoona asiaa, joista en yrityksistä huolimatta taida saada järkevää postausta aikaan, joten mennään sitten sekametelisoppa-linjalla.

Asia numero 1: Mulla alkoi eilen loma! Tai okei, olin tänään jo töissä, mutta seuraavat kaksi viikkoa tää tyttö ei tee muuta kuin makaa rannalla ja syö ja nukkuu jajaja... En muista koska oisin viimeksi kesällä lomaillut putkeen näinkin pitkän ajan!



Asia numero 2: Missä ihmeen välissä festarilippujen hinnat on noussut jollain kolmellakympillä?! Tahtoisin kunnon teiniaikojen muistoksi ruissiin kesällä, mutta huomaan, että liput maksaa nykyään saman verran kuin kuukauden ruuat. Jokin ei nyt ole kohdallaan.



Asia numero 3: Mulle kävi eilen tosi hämmentävä tapaus. Käytiin viimeisen tentin kunniaksi terassilla polttamassa itsemme. Kun lähdin sieltä jatkamaan, heitin mun huivin laukun päälle vähän huonosti ja ehdin kävellä ehkä 20 metrin matkan kunnes huomasin, että se oli pudonnut. Kävelin saman reitin takaisin ja joku oli sillä aikaa vienyt sen. Mikä teitä vaivaa porilaiset?!! :D



Asia numero 4: Tänään onkin sitten vielä luvassa grillausta ja eroviisuja ihanimmassa seurassa! Kunnon kesämeiningit siis heti loman alkuun päälle. Mulla on maailman ihanimpia kavereita, jotka saa joka ikinen kerta hyvälle tuulelle, joten tiedän että tulee olemaan kiva ilta. Can't wait! :)


kuvat: weheartit

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)