torstai 17. toukokuuta 2012

Eikun miestä seinälle

Hyvänen aika kun oon ihan pähkinöinä ton jääkiekon kanssa. Oli kyllä sellanen peli tänään, että tuntuu etten tainnut viimisen erän aikana hengittää ollenkaan! No mutta Suomi hoiti homman kotiin ja onneksi saadaan vielä jatkossakin siis katsella Mikko Koiv...siis että mitenkä meille tänä vuonna käy ;D


DSC_3924DSC_3927

paita: Vero Moda
hame: H&M
kengät: Vagabond

Tässä on yksi varastoon jäänyt asu viime viikolta. Sukkahousut ois saanut olla kiiltävämmät, mutta en ollut vielä tossa kohtaa millään jaksanut purkaa mun laukkuja niistä vaatteista, joita toin kesäksi Naantaliin. Niiden olinpaikka oli siis silloin vielä mysteeri ja näillä mentiin. Muuten tykkään tästä asusta kovasti kuitenkin. Ens kerralla sitten vielä ne oikeat sukkiksetkin ni homma on perfecto.

4 kommenttia:

  1. hei menee kyl vähä ohi aiheen mut joskus muistan nähneeni semmosen sairaan makeen valkosen rannekellon sulla :) vai muistanko ihan väärin? onko sulla se viel toiminnassa ja käytössä? :P

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää, myös sukkahousut.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi 1: Joo tarkoitat varmaan mun Dolce & Gabbanan telkkarirannekelloa luulen. On kyllä toimivana ja käytössä edelleen ja ihan mun lemppareihin kuuluu ehdottomasti! :)

    Anonyymi 2: Kiitän :)

    VastaaPoista
  4. joo just sitä meinasin! :D okei, mä kerkesin jo haaveilla että oisit "kyllästyny" siihen ja et käytä sitä enää ni oisin ostanu sen sulta poissa :) mut hieno homma jos viel on käytössäki! ois mukava taas joku kerta nähä sitäki kuvissa :P

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)