keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Laivallemenokriisi

Moikkaa. Oon tässä vähän opiskellut eli mietiskellyt elämän tärkeitä kyymyksiä, kuten miten laittaisin mun tukan huomenna laivalle. Ja en osaa edelleenkään päättää olisko niiQ suora vai kihara kivampi. Hävettää melkein kertoa, miten suuria mun ongelmat tosiaan tässä elämässä nyt on ;DD

muok
Nyt tuijotan vaan näitä kuvia, enkä edelleenkään tiedä vastausta! Mä lähden nyt kuitenkin katsomaan 3D Titanicia ja itkemään, joten kertokaa te sillä välin oisko kumpi parempi. Ja jotta tässä postauksessa ei varmasti olisi päätä eikä häntää vielä loppuun video, jota oon nauranut pari päivää. Vaikka täähän oikeestaan liittyykin teemaan mahtavasti loppujen lopuksi. No katsokaa kuitenki seuraava ellette oo jo nähneet!




P.S. Miksi mun teksti rivittyy yhtäkkiä ihan kummallisesti?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)