maanantai 9. huhtikuuta 2012

Hey, I just met you and this is crazy

Heippaa! Täällä taas ollaan ja oon myös tänään suorittanut kiitettävän arkeenpaluun riipaisemalla kasaan parit kielten kirjoitelmat. Oon niin ylpeä mun tehokkuuspäivästä, ettei mitään määrää. Jotenkin toi kaikki kirjoittaminen on kuitenkin johtanut siihen, että tän postauksen suhteen mun aivoilla on joku ongelma enää tuottaa järkevää tekstiä näemmä. Ni :D


DSC_3713

takki: Vila

Tässä ois kuitenkin hiukan kuvaa mun uudesta ampparimehujää-kevättakista! Yksi tuttu sanoi vähän aikaa sitten, että pukeudun kuin 5-vuotias. Can't really see why :D No mutta kai sitä aikuisempikin ihminen saa tykätä kellohelmoista, kukista ja karkkiväreistä. Jos jollain on ongema sen kanssa niin hengatkoon sitte joittenkin jakkupukutätien kanssa mieluummin ;D Mä ainakin tykkään kauheasti mun uudesta takista!

1 kommentti:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)