lauantai 17. maaliskuuta 2012

Häjymeininkijuttu

Huhhuh. Mun oli tarkoitus postailla jotain asukuvaa ja muuta, mutta jääköön huomiselle. Nyt pari sanaa Härmä-elokuvasta, joka käytiin kavereiden kanssa tänään katsomassa. Tämä oli nimittäin ensimmäinen suomalainen draama-elokuva, jossa olin ihan täysillä mukana.


Ehdottomasti oli kyllä ahdistavin elokuva, jonka oon vähään aikaan nähnyt. Tuntuu, että sai alusta loppuun olla ihan varpailaan, kun koko ajan jännitti, miten seuraavaksi käy! Silti tykkäsinkin tosi paljon, sillä musta on ihanaa, kun elokuva onnistuu koskettamaan ja herättämään tunteita ja tässä nähtiin nyt ainakin tunteet sitten laidasta laitaan. Varsinkin kun olin varonut täysin kuulemasta juonipaljastuksia, enkä siis tiennyt yhtään, mitä tuleman pitää.

Nyt kyllä suosittelen todella, paitsi jos on muakin heikkohermoisempi niin sitten ehkä kannattaa jättää väliin tai katsoa vasta kotona pienemmältä ruudulta ja valot päällä :D

2 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin Härmästä kyllä todella paljon. Ehdottomasti ahdistava ja julma elokuva, mutta tosiaankin piti jännityksessä alusta loppuun asti.

    Mun mielestä oli myös hienoa nähdä Leppilampi kyseisessä roolissa niiden kiiltokuvapoika-roolien sijaan. Hän nimittäin totisesti onnistui inhottavassa roolissaan erinomaisesti!

    Ja Lauri Tilkanen.... <3

    VastaaPoista
  2. Christina: Lauri on kyllä todellakin kuuma! :D Allekirjoitan kyllä ihan täysin sun mielipiteet!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)