tiistai 13. maaliskuuta 2012

La vie en bleu

Nyt joka paikka tuntuu olevan täynnä hehkutusta siitä, miten ihanaa ja trendikästä laivaston- tai sähkönsininen onkaan. Tää sopii mulle, sillä oon aina tykännyt kyseisestä väristä ja onnekkaasti satuin valitsemaan sen tämän vuoden vuju-mekonkin ihan samoissa sävyissä. Olen kerrankin valintoineni ihan trendikkyyden huipulla ;D

blue

Kirkkaalla sinisellä saa kyllä piristettyä asua kivasti ja ellei tahdo lähteä isoihin pintoihin niin asustepuoleltakin löytyy vaihtoehtoja vaikka miten. Pienenäkin yksityiskohtana vaikka laukussa tai kynsissä sininen näyttää mun silmään tosi kivalta!

Mitenkä on. Lämpenettekö te sinisyydelle?

Kollaasi rakenneltu Polyvoressa

2 kommenttia:

  1. Mä oon aina tykännyt sinisestä! Siniset converset voisin ottaa kaappiini ihan milloin vaan..

    VastaaPoista
  2. Jenna: Joo ne on mustakin tosi kivat!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)