perjantai 2. maaliskuuta 2012

An angel's smile is what you see

Moi ja ihanaa maaliskuuta kaikille! Tentit on lopulta saatu tehdyiksi, jee. Mä olen ollut ihan kevätfiiliksissä viime päivät heti, kun on vähän saatu aurinkoa ja esimerkiksi aamulla itsensä nostaminen ylös sängystä tuntuu jälleen ihan mahdolliselta toimelta :D Seuraavana vuorossa asukuva pitkästä aikaa!


DSC_3633

paita: JC
hame: Monki
kengät: Skopunkten

Oon ihan omituisen näköinen tässä kuvassa, mutta menköön. Asusta nimittäin tykkään tosi paljon ja mun mielestä nyt on myös ihan sopiva aika jo ottaa kukkamekkoset jokapäiväiseen käyttöön. Tämä kyseinen Monkin hame on ollut ihan superhyvä ostos, sillä olen käyttänyt sitä ihan älyttömän paljon! Mutta nyt menen tekemään loppuillaksi jotain merkityksettömiä ja turhia toimia. Palaillaan pian! :)

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)