keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Springtime

Mun ajatus ei kyllä tänään kulje sitten ollenkaan ja kaikki ne hienot sanat, joita mun piti seuraavia kollaaseja koskien sanoa, on kadonnut johonkin tuulien teille. No, siksi sanonkin vain että auringonsäteet on saanut mulle yllättävän kevätmielen, vaikka lunta kuinka olis vielä seitsemän metriä jäljellä. Keräsin sen kunniaksi muutaman keväisen (ja ehkä jo kesänkin puolelle menevän) kollaasin.


kakkonenkolmonenykkönen

Tällasia juttuja haluaisin tänä keväänä päälleni! Hempeilyä yhdistettynä johonkin rokimpiin juttuihin ja kunnon karkkivärejä. Sellaiset jutut olis niitä sytyttävimpiä juuri nyt mun kohdalla. Mitenkä teillä?

Kaikki kollaasit tehty Polyvorella

3 kommenttia:

  1. Toi viimeinen on mun suosikki! Ihanat sävyt ja noi farkut olis tosi kivat! :)
    ps.Ajattelin samalla vinkata, että mulla on blogissa arvonta meneillään,jos haluat osallistua :)

    VastaaPoista
  2. Sofia: Kiitos :)

    Kaisa: Joo munkin tekis mieli tollasia housuja, vaikken yleensä vihreästä niin kauheasti tykkääkään! Kiitos vinkistä, käyn tietty osallistumassa :D

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)