keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Someday you'll be mine

Heippa ja hyvää helmikuuta kaikille! Monissa blogeissa on viime aikoina ollut sellasia "jos olisi rajattomasti rahaa, ostaisin nämä" -postauksia. Mä päätin tehdä tän hiukan toisin ja keräsin pari sellasta juttua, jotka aion hankkia sitten, kun olen joskus saanut säästettyä riittävästi rahaa niihin.

unelmat

1. Mun ikuinen haavelaukku on Chanelin tikattu klassikko. Tätä olen himoinnut jo vuosia ja tän hetkiset tulot huomioonottaen haveilu tulee varmaan jatkumaan vielä aikas pitkään :D Jonakin päivänä tollanen kuitenkin on vielä oleva minun!

2. Toinen sellainen juttu, mistä haaveilen, olis aidot RayBanit. Tähän asti oon tyytynyt halpislaseihin, mutta tämä haave kuitenkin saattaa olla ensimmäisen toteutusta hiukkasen lähempänä. Käytän kuitenkin aurinkolaseja niin paljon, ettei hinta tuntuisi hukkaukselta.

3. Kolmantena otin mun listalle nilkkaremmikengät. Oon päättänyt, että seuraava korkkarihankintani on laadukkaat ja kuvan kenkien tyyppiset peruskorkkarit. Merkillä ei sinänsä ole väliä, kunhan on hyvät jalassa. Toisaalta katselin, että Minna Parikalla ois joitain aika hyvin ehdot täyttäviä ihanuuksia!

kuvat: 1 , 2 , 3

3 kommenttia:

  1. Mä haaveilen myös RayBaneista. Viimevuonna jo melkein kiikutin kassalle, mutten raaskinnutkaan ostaa. Tänäkesänä ajattelin korjata asian :)

    VastaaPoista
  2. Mun ekat silmälasit oli räikeenpunaset leveäkehyksiset RayBanit :D Olivat ihanat.. Nyt onkin sitten alekorin lasit vaikka tykkään niistäkin. Tollaista haaveilua tulee itekin tehtyä usein ;)

    VastaaPoista
  3. Ansku: Toivon, että munkin kohdalla toi korjaantuminen tapahtuis tänä kesänä! :D

    Elise: Haaveilu tekee kyllä välillä todellakin hyvää!

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)