maanantai 16. tammikuuta 2012

Päivä Marian kanssa

Tosi monet bloggaajat tekee postauksia päivästään. Mäkin olen muutaman kerran yrittänyt, mutta jotenkin oonkin aamun jälkeen jo ehtinyt unohtaa koko homman, eikä kuvia sitten olekaan ollut koko päivällistä. Mutta nytpä on. Tervetuloa maanantaihin kanssani!

Mun aamu alkoi ranskalla, terveysmehulla ja Kauppalehdellä. Nyt, kun mun luennot on melkein pelkästään iltapäivisin, ehdin oikeesti lukea lehdenkin ennen kun lähden. Ja sitä paitsi tuntuu tosi aikuiselta lukea ja tietää maailman asioista ja päteä niillä heti jos tulee tilaisuus ;D Kiva kun saadaan opiskeluajaksi toi kauppalehti, kun muuten ei olis kyllä nyt varaa minkään päivälehden tilaamiseen.

DSC_3285 copy

Posti toi lehden lisäksi tänään myös ilmoituksen yhden tosi kivan jutun saapumisesta, mutta siitä lisää ihan kohta. Nauroin, kun nimi oli mennyt hiukan väärin :D Voi olla kyllä, että syy uudelleennimeämiseen on ihan mun omassa kirjoitustaidossa.

DSC_3293 copy_edited-1

Sitten olikin tosiaan aika lähteä vähän lenkkeilemään, joka aloitettiin perinteisellä jahtausoperaatiolla. Ricon mielestä ehkä hauskin leikki koskaan on juosta mua karkuun ja piiloutua huonekalujen alle silloin, kun ollaan lähdössä jonnekin :D

DSC_3300 copy

Sitten olikin aika lähteä opiskelemaan ruotsia. Tunnithan oli todella piristävät, sillä kukapa ei tahtoisi kääntää ruotsiksi lauseita, jotka käsittelevät outoja talousasioita ja sisältävät sanoja, joita ei ikinä käyttäisi edes suomeksi! Odotan vaan sitä muutaman viikon päästä tulevaa puhe-esitelmää...

DSC_3306 copy

Kriiseilin ennen lähtöä vielä hiukan mun ryppyhameen kanssa. Tykkään tosta tosi paljon, mutta materiaali on sellaista, ettei se vaan yksinkertaisesti pysy sileänä edes yhtä sekuntia! (Jos äiti lukee tän, tiedän miten ylpeältä varmaan tuntuu nähdä, että tytär myös osaa melkein pedata sängyn.)

DSC_3318 copy

Masennuksesta noustakseni laitoin jalkaan äkkiä mun maailman hauskimmat kenkä-sukat. Ketä muka voisi olla huonolla mielellä noinkin sulostuttavissa sukissa?

DSC_3312 copy

Ja nyt sitten siihen, mitä hain postista tänään. Olen tehnyt itselleni jonkin verran vaatteita, mutta tähän saakka aina kaikkia perusjuttuja ja ilman kaavoja. Mun onkin tehnyt mieli hankkia joku kirja tai lehti missä olis kivoja mekkokaavoja. Siispä kun sain kuulla Nelliinan blogin kautta Kuuluisat Vintagemekot -kirjasta, päätin, että se mun on ehdottomasti saatava. Eikä tää kirja todellakaan pettänyt! Mun tekis mieli tehdä ihan joka ikinen näistä mekoista!! Saa nähdä vaan, miten opin seuraamaan kaavoja, enkä vaan mun "musta tuntuu, että tälleen tulee hyvä" -fiiliksiä. Näistä lisää varmasti tulevaisuudessa, jos saan aikaan jotakin, minkä kehtaa esitellä :D

DSC_3319 copy

Loppuilta onkin sitten kulunut herkkujen...

DSC_3326 copy

...ja tietty Gleen parissa! Olin ihan itku silmässä tän päivän jaksoa katsoessa. Vaikka en kyllä tiedä mikä mua vaivaa, kun tuntuu, etten voi katsoa nykyään edes mainoksia ilman, että kyynelkanavat heti aukeaa. Toisaalta onneksi kaikki ei sentään itketä. Nimittäin Elisan "pyytäisin prinsessan kättä" -mainos on ihan hervoton. En muista, koska joku mainos ois oikeesti naurattanut mua yhtä paljon :D

DSC_3334 copy

No mutta, nyt on päästy iltaan ja seuraavana ohjelmistossa on ihan vaan toi nukkuminen. Mulla oli tänään mukava päivä. Toivottavasti teillä kanssa!

3 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja mielenkiintoiset, yksityiskohtaiset kuvat :)

    VastaaPoista
  2. Kaisa: Kiitos! Mukava kuulla, että tykkäsit (:

    VastaaPoista
  3. Kiitos kannustavasta ja mukavasta kommentistasi ! :> Sulla on itelläs tosi ihana blogi, rakastuin näihin kaikkiin kuviin :) Todella mukavat illanjatkot sulle !

    VastaaPoista


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)