perjantai 27. tammikuuta 2012

Finally I can see you crystal clear

Oho, ei ihan sitten palattukaan vielä eilen, mutta nyt olen jälleen hengissä ja linjoilla! :D Tänään olen tehnyt kaikkea enemmän tai vähemmän turhaa, mutta se ei onneksi olekaan tämän postauksen pointti. Pääasia on nimittäin mun uusi ihanan lämmin takki, jonka sain Nellyltä keskiviikkona!

DSC_3368

takki: Jeane Blush
farkut: Pieces
paita: Vila
kengät: Wildflower

Olin jostain syystä tänään päättänyt, että niissä kuvissa, joissa en a) venkuroi kummallisesti tai b) huido jotain omituista, pidänkin sitten silmät kiinni. Näistä vaihtoehdoista päädyttiin siis tähän :D En muista koska mulla olis ollut noin lämmin takki. Ulkoilu ei yhtäkkiä enää olekaan kauheaa kidutusta! Kiitos Nellyn alet!!

2 kommenttia:


Kommenttisi piristää päivääni, kiitos siitä :)